Leltár

Adatlapok

Trükktár

TeveClub filmek



[ Mi ez? ] [ Írok ide ]
haverok:

Proudtimi naplója


Miss Dorothy [65456 AL], gazdája Proudtimi
2004. szeptember 3.

Ugrás egy másik naplóhoz!

Tartalomjegyzék
A napló közvetlen linkje:
http://teveclub.hu/naplo/65456
2004. szeptember 3.

A nap levele...

'Tisztelt UPC!

Szerződésünket (ÜF. szám: 0011715554) június elején kötöttük önökkel. Emlékeztetném önöket, hogy a szerződésben (illetve óriásplakátokon a városban orrba szájba) július és augusztus hónapra bőszen hirdetik a két hónap ingyenes szolgáltatást.

Kézhez kaptam azonban a számlát, mely 06.11 és 08.11 között 26.366 Ft számláz a jogosan követelt tört havi júniussal ellentétben, melynek összege 9592 + áfa. Igaz, hogy ez közelíti a nasanal használt satellites átvitel árait, de ez ellen nem ágálok, én akarok internetezni, hát basszak rá. Természetesen nem én vagyok az egyetlen, aki megkapta ezt az elbaszott számlát. Az egész város megkapta, ne is álltassanak.

Az egész városnak be kell kérem fáradnia az ügyfélszolgálatra, vagy telóznia kell, mert aki meg akarja spórolni az 1 órás sorban állást, vagy a minimum 40 percig tartó lejárt jogdíjú hívásvárakoztató zenét, annak lekapcsolják a szolgáltatását. Erősebb kutya baszik, nemde?

Bár lenne egy kedves jogász ismerősöm (vagy valami rendes jogrned ebben a fostalicska pocsolya országban), a billentyűzetem amortizációját, a feleslegesen elhasznált agykapacitásom alternativ költségét, negatív érzelmeim gondatlanságból elkövetett felbujtását mind ráterhelném az idióta tehetetlen vállalatukra.

A rendelkezésre állásuk, hogy is mondjam, hektikus. Bár a kábelmodem és a router kihúzkodásával és visszadugdosásával időnként újra "rendelkezésre állnak". Most épp asszem büntetősávon vagyok, ami aztán tökéletes kijátszása mindenféle fogyasztóvédelmi jognak, szerződés-, vagy jogszegés, de ha ebben tévednék (és önök szerint nyilván tévedek), akkor is minimum geciség, és ok arra, hogy további 15 ismerősömet és ügyfelemet lebeszéljem a fos mocsok szolgáltatásuk igénybrevételéről. Nem minden ismerősöm hallgat rám, de azért eddig kb 15.-öt sikerült lebeszélnem róla. Hát ez barátok közt is havi 150 rongy kiesés. Ezzel vigasztalom magamat, suttyókáim.

15 Gb anyagot mozgattam meg augusztusban, tekintve, hogy grafikusok és informatikusok munkáját koordinálom. Az önök szolgáltatásával dolgozni azt nem lehet havi 10 ezer forintért? A nagyanyám a célcsoportjuk a nyugdíjából?

Hívjanak fel a mobilomon 06 20 5605856, és esdeklő bocsánatkérések között intézzék el, hogy a 7 kilóbájtos download vonalam visszaálljon a szerződött értékre. Küldjenek egy rendes számlát a szerződött értékekkel, és felejtsük el egymást, jobb szeretném a netet használni, a barátnőmmel meg az időt tölteni, semmint fordítva.

Nem ártana továbbá, ha egy rendszergazdi, már ha egyáltalán vannak ott ilyenek, megoldaná azt a misztikus helyzetet, hogy az embernek heteente kétszer újra kelljen konfigurálnia a kábelmodem mac addressét a tetűlassú websitjukon. Ha kell, kiutalom egy munkatársamat egy órára, amialatt megoldja ezt a fél éves problémájukat.

Komolyan mondom szívem szerint összeszednék maguk ellen 10 érvet, és nagy betűkkel kiplakátoznám a várost, hogy ÁTVERÉS!!!. De talán jobb lenne kirúgni az inkompetens vezetőséget, és eltiltani őket a további cégvezetéstől.

Elnézést a hangnemért, de nem én vagyok, aki átbassza magukat, hanem fordítva, talán így érthető a döhöm. Én nem ígértem semmit maguknak, csak hogy használom a cuccot és fizetek érte, de hogy használni se tudjam rendesen, még többet is fizessek érte, majd utána egy-egy napom felét azzal töltsem, hogy kikönyörögjem a szerződött szolgáltatásomat, na azt nem. Agyő, ez volt az utolsó szerződésünk.

Önök szolgáltatók, ideje lenne elgondolkodni a szó értelmén.

A megoldást várva, üdvözlettel,

Virágh András

UI: Ha esetleg a szokásos maszlaggal válaszolnának, hogy "Kedves 12452-es, fáradjon be egy fél napra az igen kellemesen légkondicionált ügyfélszolgálatunkra", akkor kicsit feljebb megyek erről az info@chello vonalról, és beígérem egy managger managger managgerének hogy lebeszélek még pár embert erről a tévéshoppos színvonalú szolgáltatásról. Csináljanak már valamit, ez a teljesítmény manapság "kiesett hasznot" von magával, nem elégedett ügyfeleket. "



Problémás tartalom jelzése






© Napfolt Kft. - Médiaajánlat