Leltár

Adatlapok

Trükktár

TeveClub filmek



[ Mi ez? ] [ Írok ide ]
haverok:

.maz. naplója


NEbutulj! [61352 AL], gazdája .maz.
Közlekedési Borzalmak

Ugrás egy másik naplóhoz!

Tartalomjegyzék
A napló közvetlen linkje:
http://teveclub.hu/naplo/61352
Közlekedési Borzalmak

== * --- --- -- Közlekedési Borzalmak -- --- --- * ==
˝˝˝˝˝˝˝˝˝˝˝˝˝˝(A kép forrása lent van leírva.)˝˝˝˝˝˝˝˝˝˝

Ez az egész leginkább csakis HOZZÁTOK szól, az utasokhoz, mert ha mást is mondanék, sokra nem mennétek vele... Szeretném ha okulnátok abból, amit leírok! (Végiggondolás alatt!)
---------------------------------------------
A NAPLÓM FRISSÍTÉSE NEM ÜZEMEL JÓ IDEJE (és épp annyira nem is nézik meg), eme 'hülyeségeimet' pedig lusta vagyok újra átnézni, és ami nem kell törölni... Azért ami még megmaradt régről:


Kezdjük mondjuk ott...
Tudjátok van a nagykörúton egy új, alacsonypadlós, "korszerű", Budapestre egyáltalán nem illő, sokszor rosszulműködő, kevés helyű, kevés üléses, rosszul berendezett, nagyokat fékező, idegesítő, D*mszky Gábornak köszönhető idióta jármű!!
Ugye sokan ismeritek ezt a rémet? Igényes villamos, nem? Szerintem: Combi_NO!

Én azért annak nagyon örülök, hogy már kezd megfogyatkozni a Combi_NO! forgalma, és ha bár a régi, elmaradott, de kényelmes, és Budapestbe illő Ganz Ics (Ipari csuklós) villamosok megint járnak, egyre több! :)
---------

Aztán mi még az, ami mostanában olyan szépen felkapott? Csak nem egy metró...?!
Én nekem nem is tudom, mivel ehhez a részéhez nem értek, nem azzal van a bajom, hogy mivel eltolódik, ezért sok a pénzveszteség (vagy hogy D*mszky most ebből él), hanem az a gond vele, hogy nem kell!
Persze állítólag 10 perccel gyorsabban végez az útjával mint a gyors 7-es, 173-as buszok, és mivel az útvonal bár nem katasztrofális, végülis mostmár kezdek egyetérteni, hogy nem is olyan nagy baj... (De figyelembevéve a 4-es metróról szóló kritikák zömét, az útvonal mégis csak rossz irányban megy.)
Ami még mindig böki a csőrömet, az azért még mindig az a sok túl közeli megálló, "csúcsmetró-szégyen", nem kell nekünk amúgy sem, hogy korszerű legyen. Vagyis, ha mittudomén, nemzetközileg nézzük a dolgokat, az ország "helyzetéről", ahhoz szintén nem értenék, de ilyen tudatlan szemmel, én csak azt mondom, mint utas, hogy nekem egyáltalán nem fontos, nem jelent semmit!
(ÉS EZ ÍGY IS VAN, csak lehúzzák az emberek kevés pénzét is!!!)
Az egyetlen amit kérek, hogy beleillődjön a vonalába maga a szerelvény kinézete. Na de visszatérve: Mi a fenének van tényleg az a sok túl közeli megálló, igazság szerint a buszokat fölötte remélem, hogy nem szüntetik meg, mert nagyon jó lenne a metróvalegyütt, és a rövidebb megállókat busszal is meg lehetne tenni. (Az oldal ír a "37 éves álom"-ról is, miszerint "a négyes metró elsősorban a már meglevő eszközök kidobására való"- ezzel egyet is értek, ha tényleg ezt teszik majd!) Egy kis bibi: A Keleti Pályaudvarnál mindkettő megállna, de egy buszmegállónyira onnan, a Dózsa György útnál csak a metró állna meg, a gyors busz nem. :)
Na mindegy, csak az lenne a lényeg, hogy ne szoktassuk rá az embereket arra, hogy egy buszmegállót se legyenek képesek lesétálni! Ezt mindenkinek mondom!

Már azóta hogy ezeket a sorokat írtam, nagyon sok idő eltellt, és az általam imádott 3-as metróról is írtak olyat, hogy ha nem volna olyan sok, egymáshoz közeli megállója, akkor felette nem csak autósok közlekednének. Még soha az életemben nem láttam mi látható az Üllői út felett, ténysleg egyszer lesétálom az egészet. :) (Várható, hogy köhögve érek majd a végére? :D)

http://kispad.hu/blog/200507/mese-a-jatekmetrorol-4-resz.html

http://www.freeweb.hu/metros/projekt/m4_kritika.html

Érdemes megnézni, elgondolkodni, és véleményt nyilvánítani! (Az oldal csak két példa a sok közül.)

Az első oldalról érhető el még egy oldal, mely története pompásan kiemel minden szép tervet, és álmot, amit néhány évtized óta terveztek, de mások megavlósítani már nem fogják!?!
(Jogszabályokkal nem vagyok tisztában, de gondolom, hogy a weboldal címe nem egyenlő a tartalmával, mint a végén egy figyelmeztetés is íródott...)
http://hampage.hu/kozlekedes/kirandulas3.html

Ha valakit méginkább érdekelnek térképes tervek, ezt a térképet ajánlom nekik (jobb egér gomb -> 'Zoom In' - 'Zoom Out' a nagyítás, és hosszan nyomva a bal egér gombot, közben mozgatva az egeret: lehet mozgatni a képet).
http://metros.hu/terkep/metrosterkep.html
-------- Aztán: -------

Miért Áll a Vonat? = MÁV:
Nos a tréfás, de teljesen igaz kérdésnél már nem is mondok többet (és nem is tudnék).


AZ ÉN 3.000 FORINTOS KÁROMAT BÜNTETIK!:
Ma a metróhoz menet a bérletemre azt mondták, hogy írjam be ott helyben a számokat, amit kell, mert különben már 3.000 ft-ra is büntethetnének. - Aztán kifelé a metróbol szintén megnézték, és azt is látni akarták, hogy a hátoldalán megvannak-e az iskolai érvényesítők... Aztán feljöttem, és a villamson egy megállóra megint elkérték megnézni, szerencsére a buszon már nem kérték, de elég felesleges, hogy valamiért ennyire szigorítanak.
És tudjátok mi ebben a 3.000 ft-os "szabály"-ban a SZEMÉTSÉG?
Ha én elveszítem a bérletemet, nekik nem könnyen válik kárukra, ha azt más megtalálja, és használja. Mindenképp 2szer lesz megvéve, mert nekem még egyszer 3.000 (háromezer) forintba kerül.

Igazság szerint ez kinézhet úgy is, hogy veszek egyet a barátomnak is, meg magamnak is, és a BKV-nak az mindegy!
De ha más előre megveszi magának, és megtalálja az enyémet, azzal már SEMMIRE sem mehet...


ÖSSZEGZETT FIGYELEM-FELHÍVÁSOM:
Mindig mindenki annyira siet, hogy már nem is törődik a piros lámpával, sokszor senki, meg sem nézi, hogy jön-e jármű, csak megpróbál átfutni a másik oldalra sőt át se fut: átballag. A Blaha Lujza tér egyébként rendszeresen ettől csörög, minden második villamosnak jeleznie kell a csörgéssel... Elég! Nézzetek körül! A vezetők általában nem is szoktak fékezni, csak csörögni, én ezt tapasztaltam, de ezt nem csak a villamosokra értettem, minden egyes buszvezető is csak akkor szokott fékezni, amikor már muszáj! :(
Sokszor volt már velem is olyan, hogy rosszul jött ki a helyzet, mert nem figyeltem eléggé, de én meg is beszéltem már magammal, hogy annyira nem volt fontos átmennem azonnal, ezért mindig jól figyelek!

Nem kell mindenhová futni, begyömöszölni magadat a tömegbe, csak hogy felférhess, az ami most megy el, az megtelt, várakozó utasokkal, kiürítette a megállót, a hamarosan érkező, következő járat már szinte utasok nélkül érkezik, vagy legfeljebb sokkal kevesebben szállnak fel veled együtt. Hagyjuk egymást kényelmesen közlekedni! Meg amúgy sem gond lesétálni egy-két megállót, ezt nagyon nem kedvelem, hogy valaki egy megállót mivel nem képes lesétálni, ezért vár inkább 15 percet a buszra is...
Aztán villamoson felesleges megnyomni a leszállásjelzőt, a vezetőnek nincs megszámozva minden ajtónak egy nyitó gombja, van egy 'minden zárva lévő', egy 'csak jelzett ajtókat nyitó', és egy 'összes nyitott ajtó zárása' gomb. És egy villamoson mindenképp az összeset kinyitja! (Ha mégsem, az nem az utas hibája!! Abból felőlem csinálhattok problémát is, de nem a ti hibátok; egy villamoson!)
Nem kell mindig a Combi_NO ajtónyitó gombjait meg-meg-meg-meg-megnyomogatni, nem azért nyitja későn... Nem én ezt nem bírom, hogy egy ilyen alap-logikus dolgot magyarázzak, mert idegesítően felesleges ennyire sietnetek mindig!! IGENIS FELESLEGES! stb...stb...stb...stb...stb...


A KÉP FORRÁSA:
http://urvezeto.blog.fn.hu/index.php?view=bejegyzes_oldal&bejid=29538&bejcim=Beragadni_kozepen_mindenki_utalatara&todo=/

(A képről: A kép méretéért elnézést, én egy négyszerekkorát töltöttem eredetileg fel. Ha nagyon jó szemetek van, látjátok nélkülem is, ez egy közlekedési dugó, ha minden igaz, a Stadionoknál készült (2-es metró). - Itt rendszeresen előfordul, hogy 5 percig kell kanyarogniuk az autósoknak, hogy zöld lámpánál egyenesen továbbjuthassanak, ismerem. Kicsit ingatag a továbbjutás.)


"Én csak azt kérem tőletek, hogy NE butuljatok!"



Problémás tartalom jelzése





TeveClub a facebookon

© Napfolt Kft. - Médiaajánlat