Skecc naplója

Skecc [101435 AL], gazdája Skecc
2011-05-16

2011-05-16

Egy ősrégi napló bejegyzés, egy ősrégi dögömtől.:
Na szóval, egy kis csemege a Szombati napról.
A 6 órási Pécsi IC-re felszállva megszállták a vagont a város legszarabb sulijának tanulói.. Útközben olyan baromságokat osztottak, hogy a mesterséges tó ami a 2 napos esőzések ideje alatt létre jött az a Tisza illetve a Duna vagy éppen a kis Balaton.. -.- A Máv hibája miatt 3,5 órát velük kellett töltenem.

Mikor megérkeztem a Délibe rohantam a Zöldségeshez, ahol elvileg Mary-vel találkoztam volna, de nem jött... Ennek örömére elmentem sétálni egyet ami azzal járt, hogy eltévedtem valamiféle parkos területen.Nagy nehezen vissza találtam az aluljárohoz, fel metróra, le Battyányi térig.. Onnan hosszasan sétáltam egy nagyot a Duna parton a Margitszigetig. Következő állomás a Westend volt ahol betámadtam a játék termet, és megnéztem a PoP . SoT-ot.. A csodával határos módon ezek után egy kedves ismerősömet sikerült rá vennem hogy kijöjjön a Nyugatihoz.(Giru/Neexy) Háromkor éppen hogy csak kimegyünk a bejáraton megjelenik Júnó, akivel később olyan 2-3 percig azon gondolkoztunk hogy az a lány aki ott fel-alá mászkál egy tevével az oldalán lehet hogy minket keres, kiderült hogy ő volt Gabi.. Majd szépen lassan össze jött a kis társaság.. Mivel 15:30-kor még nem jött meg mindenki ezért körbe telefonáltunk hogy ki jön és ki nem..Felhívtam JB-t hogy mikor jön, és hogy megtudja-e adni Gabi számát /nem figyeltem mikor mondta a nevét.. hehe./, majd felhívtam őt is és 5 percig körbe körbe mászkáltam a bejáratnál mire le esett hogy ott áll mögöttem ><.. Valahogy 16 óra tájt, elindultunk/Júnó,Eddie,Gabi,Zoli,Atesz,Én/ a Margitszigetre, út közben nagy volt a szembe forgalom, sok volt a biciklis is, mire én elszóltam magam hogy rohadt biciklisek.. Erre érkezett egy biciklistől egy "anyád!" válasz is.. Miután megérkeztünk betámadtunk a játszóteres padokat, és néztünk ezt-azt.. Valaki a csapatból mondta hogy akar hintázni, de azt 2 kis kölök befoglalta, erre elkezdtem nézni őket, majd pár perc után közlöm hogy úgy látszik mintha a kislányon nem lenne gatya.. így megkaptam hogy pedofil vagyok..^^.Közben a focipályán, igen sötét emberek rugdosták a labdát de magyarul csak azt az egy szót hallottuk tőlük, hogy "Bazdmeg".. Röhögtünk egy sort ezen, és néha Zolival vissza vissza kiabáltunk hogy Mardzsadzsardzsa vagy mi. Megbeszéltünk hogy 18 körül elmegyünk, de valahogy mégse.. Kb 18:10-re csatlakozott köreinkbe JB is, olyan 3 órás késéssel.:D Ezek után vissza indultunk a Blaha felé, és útközben szinte csak a Sör szót emlegettük.

Eddie volt olyan kedves, és kijött velem a Keletibe hogy ne legyek egyedül amíg jön a vonat. Csodával határos módon volt még jegy az utolsó vonatra, amin nagyon meglepődtem. Közben beszéltem Mary-vel, azt mondta lehet hogy ki tud jönni elénk. Ezért beálltunk a lépcső tetejéhez és vártunk. Egy kis idő után felfigyeltünk a lépcső aljánál gyülekező csapatnál, akik gondolom mentek volna rongálni a meccs miatt. Pár perc múlva megjelenik egy nagy csapat roham rendőr, körbe kerítve a kis csapatot.. Reménykedtem látom majd hogy könnygázoznak azok a barmok, de ez sajnos nem következett be.^^ Mary-re az utolsó percig vártunk, majd felszálltam a vonatra ahol megint rá basztam.. Egy óra után közlik hogy megállunk 30 percre mert valami van.. Elindulunk, Sárbogárdnál közlik hogy vár ránk a vonat pótlóbusz amivel megyünk 1 órát és vissza szállhatunk majd a vonatra.. Megérkeztünk mucsaröcsögére vagy hova ahol a busz dekkolt egy 20 percet majd elindult és beállt az állomásra.. Vissza szálltunk a vonatra, természetesen az se indult el egyből, várni kellett arra is.. Mondom csodálatos, mire elindulunk.. Hurrá.. 23:57 percre már bent is voltunk Pécsen..
Természetesen busz ilyenkor nem jön az éjszakai is 1-kor jönne csak.. Elindultam egy kihalt sötét utcán hátam mögött egy középkorú hölggyel aki teljesen be volt tojva, minden apró neszre ugrott a nyakamba. Na mindegy, mire végre házunk elé érek, kék-piros fényt látok a hátam mögött, hát persze hogy a kedves rendőrök azok.. Leigazoltattak a házunk előtt.. Komolyan mondom ennél szebb estém még sose volt..