Zit naplója

Dr. Zuzi [119070 AL], gazdája Zit
2005. május 14.

2005. május 14.

sziaaaaaaaaaaaaaaasztok!!!!!(előre szólok:most nagyon sokat fogok írni).
leírom mi történt az Erdei suliban (Telkibányán voltunk és a
digitális fényképezőgéppel 27 videót 99 képet csináltam):)))):
hétfő kb,13:20-ra megérkeztünk és semmmit nem csináltunk volt ott egy libikóka és azon játszottunk....ja meg jött egy csajszi aki ásványokat árult és vettem egy tigrisszemet plusz onixot
kedd:"város felfedező portya" így volt a tájékoztató lapunkra leírva.....+megnéztünk egy Ásványkiállítást (ezt ugyanaz a nőci tartotta naggyából 2 ásvány volt a kiállításon én szerintem csak pénzt akart nyerni mert nagyobb választék volt amit meglehetett venni).amikor vissza értünk egy kedves barátnőm (volt egy kis patak aminek olyan nagy volt a vas tartalma hogy narancssárga volt a színe)!beleesett és a térdét meghorzsolta szegény.még vettem egy fagyit(tiramisu + meggy)és jött egy lovas kocsi amivel mentünk egy kört a faluban és átmentünk egy patakocskán (mármint az alja kivolt kövezve de a vizen mentünk át)!!!!!
szerda:buszos kirándulás elmentünk Sátoraljaújhelyre, Sárospatakra, Regécre(vagyis oda nem jutottunk el mert nem tudott volna a busz megfordulni a Regéci várrnál ezért Mogyoróskán egy játszotéren eltöltötünk fél órát.
feladat lapokat kellett kitöltenünk.(eredmény hirdetés pénteken volt ).
csütörtök:(ez a nap olyan volt mint egy repülőgép katasztrófa lett volna)12km -es túrára mentünk amikor először elkezdett csöpörögni az eső szerencsénkre elállt de rá 15-20 percre JÉGESŐ következett 58 gyerek és 4 tanár csuron víz volt egyik osztálytársam 66-szor mondta el a Mi Atyánk rövidített változatátt nagyon sokan sírtak(én éppen nem mert a barátnőmmel hülyeségeken kezdtünk el dumcsizni ezért mi inkább röhögcséltünk)amikor már 30 perce mentünk a jégesőben (Bp.-n sütött a nap-..........)ráleltünk egy étteremre és mindenki levette a vizes cuccait és kaptunk forró teát.persze amikor beértünk az étterembe sütni kezdett a nap...
volt ott egy busz amit a tanárok pénzért megszereztek és így hazavitt (mármint a táborba)minket.
péntek:reggel csomagolás aztán elmentünk egy helyi kis ABC-be és ott persze mindenki chipset vett csak én nekem kellett 100 db-os pzs-t venni(mert megfáztam)...
eredmény hirdetés:3.-ok lettünk a feladatlap kitöltésén és kaptunk fejenként 2 nyalókát:))))
18:20-ra hazaérkeztem még megnéztem a Bűbájosak végét és minden joó ha a vége jó:)
ennyi volt az Erdei iskola.
(a képen a kis vas tartalmú patak van és az árnyékom ahogyan integetek):)