maki naplója

szal ez BodzuSKA szövege :P nem akarom leírn i én vok cicamaki és m@ki :P

Hell !!

Vááá mi volt ma :DD
Elmentünk Visegrádra :D Jött : Tünde, Cicamaki, Kinky, Debi, Barbi, Adri, Peti(öcsém) meg én :P
És boboztunk :P
Naná, hogy kiestem a bobból :K
Úgy mentünk, hogy egymáshoz 'tapadva'XD Maki vutt előttem mögöttem meg öcsém XD Aztán túl gyorsan mentünk, és felkenődtem egy ilyen izéra, és kicsúsztam a bobból XD Eszembe jutott, hogy a karkötőm el van szakadva, úgyhogy elrántottam a kezem,nehogy leessen aggy valami, és végig horzsoltam a könyököm XD Aztán csúsztam vagy 15 métert, és valahogy visszamásztam a bobba XD Jöttem ki tiszta hadirokkantan, de ott volt egy homokozó XD Ilyen nagy rönkök voltak az oldalán....abban is elestem XD És nem tudom behajlítani a bal térdem XD Szar érzés, de kurva röhejes volt XD 'Csilla, vigyázz !! Pad !!' 'Vigyázz ág !!' Nem kell ilyen gonosznak lenni >)
Visszafelé mikor lemásztunk, ilyen ösvényeken jöttünk XD Sok eszünk van XD Aztán Maki meg Kinky felmásztak arra a meredek oldalra, ahova a múltkor is másztunk, és Maki túl nagy sebességgel jött le, és majdnem legurult a másik oldalon XD Csak valami szarságba megkapaszkodott XD

szal most jövök én

jöttünk lefele a hegyről meredek ösvényeken :DD
kinky és én felmásztunk ilyen meredek oldalra és ott fönnt kinky valamit beleírt a fába XD
azt jöttünk lefele én elől szép lassan csúszok lefele ... XD aztán már a végén voltam gondoltam felállok és legyaloglok le is futottam mer megcsúsztam a köveken XDDD aztán előttem volt 1 szakadék :S ami előtt nem tudtam megállni és legurultam a zsakadékba :S XDDDD de még megtutdtam kapaszkodni ... axxem 1 faágba és megálltam ... axxittem meghalok :S :DDD aztán röhögögörcsöt kaptam h milyen hülye vok XDD
de aztán sikeresen lejutottunk a hegyről ... ffúúúhh :DD

wwwwwáááááááááááá ilyen x*r internetet úpöcse... hahh... 1_nagy_rakás_x*ar :((((( meg a rohadt hirdetések is wáááá :@

--------------------------------------------

Jajj ezt az oldalt nézzétek meg.. szánalmas... http://datiingyen.szolgaltatas.eu/
de nehogy bevegyétek h télleg ingyen datitok lexx ...