Andika naplója

2021-07-08

2021-07-08

2021.07.06-10. Metal Factory Dunaújváros

Kedden érkeztünk. Most a Klub hotelben szálltunk meg, egész kényelmes kis hely. Az első nap jó zúzósra sikeredett. "Egy év koncert nélkül" után jó kitomboltuk magunkat. Innistrad,Atomic, Archaik-super volt, Tales of Evening, Dalriada, MobyDick-fergeteges zúzás.
Szerda: DyingWish, Angerseed, Ómen-kicsit langyos volt. Vártuk az Akelát de nem érkeztek meg, fél 1-re mondták, hogy tán jönnek, de ezt már nem vártuk meg!Jobb is , mert ,mint hallottuk, Főnök hozta a formáját, tök részeg volt!!!
Csütörtök: jó kis black-doom bólogatós nap: WITCHTHRONE, REASON- tetszett, depis doom metal,MONASTERY, WATCH MY DYING, a nagy kedvenc- SEAR BLISS- tökéletes, pontos program, amit a fiúk szoktak, fergetegesen jó volt. A napot a másik nagy kedvenccel - CHRISTIAN EPIDEMIC- zártuk. Jó volt!
Péntek :Éhenkórászokkal kezdtünk.Beszelgettünk,megölelgettem Noncsit,szakadt az eső,de jól szóltak,jó koncertet adtak. Sajna a Magorral egy időben voltak,így most Roliékat nem láttam! Aurórán együtt nyomtuk Z-bátyával, nagyon jó koncert volt. A nagy meglepetés a Junkies volt nekem!Andris és Barbár mellett két kis srác volt a színpadon, olyan 12-14 éves forma, valaki gyerekei, de nagyon jól nyomták. Nem volt duma, egymás húzása, pörgött a koncert,ilyen erős ,jó műsort még fénykorukban sem nyomtak!A két kisgyerek lekeverte Attilát,élvezettel játszottak!Belehallgattunk Rudán Joeba meg Kalapácsba, a napot az Agregátorral zártuk, ami super volt!
Szombat,utolsó nap,a VIP sátorba kezdtük a napot Hényel Csabival,majd elmentünk ebédelni, finom volt és óriási adag.Belehallgattunk a Stabbed, Wrong side, Salvusba, majd Cadaveres-jól nyomták.Pokolgép-sok jó, régi számot nyomtak.A szigetet a Road-dal zártuk,ami fergeteges volt! Jó volt ez a kis kikapcsolódás, kényelmes volt a szálloda, jót pihentünk és végre, ennyi hónap bezártság után,kitomboltuk magunkat!