Viki és Anna naplója

2005. július 2.

2005. július 2.

Tehát itt a 4. nap:
Elöző este eldöntöttük egy páran, hogy háromkor kelünk. Na, fel is keltünk, csak még olyan sötét volt, hogy mindenki visszaaludt, kivéve én és a H.V. Négykor elindultunk hajat mosni, és kint nagyon hideg volt, úgyhogy hajat is kellet szárítanom. Aztán a H.V visszament és (gondolom) aludt. Én pedig, hogy ne zavarjam a többieket, kimentem és sétálni keztem, oda-vissza. Az idő kicsit még hűvős volt, de a napfelkelte gyönyörű. Az egész ég rózsaszínben úszott. Mikor ébredezni kezdtek, elindultam megnézni az aznapi programot, ami nem állt másból mint: reggeli, szobaszemle, tapolca, ebéd, csendespihi, balcsi, vacsi, nagygyűlés, alvás. A reggeli és a szobaszemle között sietős pakolás kezdödőtt, valaki a seprű után futkározott, valaki a frissen mosott pólójával csapkodta a szúnyogokat. Miután mindenki kész volt és vége volt a szobaszemlének, megint a sietős pakolás vette kezdetét, mert hamarosan indultunk a tapolcai tavasbarlangba. Lassan mindenki összeszedte magát: Discman a táskában a napolajjal együtt, ja és a kötelező sapka a fejre. Végre készenálltunk az indulásra. Sietősen elsiettünk, mert a busz menetrend szerint jár, és nem vár meg minket. Mindenkin az egyenpóló volt. A buszmegállóban énekeltünk(nádaházam teteje....,Tíz kicsi néger....). Aztán jött a busz. Kiértünk az állomásra és jött a vonat. A vonaton sok mindenki aludt, csak sajna megzavarta az álmunkat egy átszállás, de aztán mindenki frissen ébredt. Odaérve be kellett sétálni a város központban lévő tavasbarlangba, na persze hőség volt és mindenki a WC-ből szerzett hideg vízet. Mikor végre beértünk ment a vita, hogy ki-kivel menjen. A mi kis csoportunk három főből állt: Ágota, Dorka, Viki(én). Csakhogy a csónakok négyszemélyesek voltak, úgyhogy beraktak mögénk egy fiút is. Dorka evezett, és tök jól. Miután mindenki végig ment a barlangon, átsétáltunk egy parkszerű valamibe (képek a www.kossuthsuli.gportal.hu -n). És persze mindenki letelepedett az árnyékba. Aztán elindultunk visszafelé. A vonaton már nem nagyon tudtam aludni, mert kimerült az elem a discman-emből. Túl korán érkeztünk ezért egy csomót kellett. ülnünk a napon:(. Na, aztán mikor leszálltunk az utolsó vonatról is várt ránk a nagy séta, mert visszafelé nem ment busz, tehát séta, séta, séta.... . Végre a tábornál voltunk. Ebédeltünk és mindenki ment kipihenni a séta fáradalmait. Aztán megint pakolás ki-be és végül elindultunk a strandra, mezítláb a sztrájk társaimmal(H.V, és Zsolti). A víz szép volt és kellemes. És mikor már végre felfujtuk a két gumimatracot bemondták: "figyelem, figyelem első fokú viharjelzés lépett érvénybe." Ezt bemondták még két nyelven is. Ok, nem volt nagy ügy, rögtön a partra rohantunk és a túlpartot kémlelve a viharjelzőket néztük. Aztán végre beengedtek minket a vízbe. Nemsokára bemondták: " figyelem, figyelem másodfokú viharjelzés lépett érvénybe, kérem maradjanak a parthoz közel." Na, ekkor már a tanárok úgy döntöttek, hogy indulnunk kellene, mert már a szél is kezdett fújni. Mire felértünk a táborba már csepergett az eső. és végül el is állt. Na és este a szokásos nagygyűlés. És végül a jól megérdemelt alvás.
Ez volt a negyedik (szerdai nap)