Gienna naplója

Kassziópeia [205540 AL], gazdája Gienna
Végre péntek!!!

Végre péntek!!!

Végre péntek... eltelt az első teljes hét a suliból.... még csak az első, de már sokat kell tanulni...
Viszont ma volt végre KGT!!!!!
Tök jó volt, és nekem volt igazam.... jobb állást talált havi 300ezerért, de aztán mégse tetszett neki, így visszajött:D Nem illett az a munka a három diplomájához... és még csak 25 éves.... na ezt fölözze le valaki :P :D
És tök jó volt, mert mondta, hogy majd elviszi azt, aki akar jönni összevont osztálykirándulásként nehéz túrára vagy mire barlangba vagy hegyet mászni, de nagyon meredeket, ahol szinte visszaesik az ember.. szakadékokhoz, és mondom... jó csúszós barlangokba:DD
Mondta, majd szól, ha megbezsélte a másik osztállyal :DD
De várom már :DDD
Végre elmehetek egy igazi és nagyon nehéz túrára :D
Három napra tervezi.... de jó lesz :DD
Bár nem leszek itthon három napig.... de azért még nagyon jó lesz:DD
Úgy mindent összevetve jó volt a napom :)))
Suli után mentem haza átpakolni a táskámat, majd ki a hévhez gyorsan... ami késett 10 percet.. ki is írták, hogy késik...ilyen azért nincs sűrűn :D
Oszttárssal mentem árpádig, majd a pesti hídfőig másik oszttársam hugával :)))
Aztán mentem a buszhoz.. ott egy hatalmas tömeg várt.... meg mindenki a buszra.... :D
Szvl kb 10 perc várakozás után megjött a busz.... nagynehezen felmásztam rá... ott aztán egész jó helyem volt, a tömeg nem érintett, mert beálltam egy ajtóval szembeni sarokba :D
Aztán nagynehezen elindult.... és egyre több ember lett rajta, ahogy egyre több megálló mellett haladtunk el... a végén már annyian voltak, hogy nem fértek fel az emberek :DD
De szerencsére ahogy haladtam kitűzött célom fele, elritkultak az emberek :D
Így mire elértem a gólyafalatozót, már az ajtóhoz tudtam állni, és már csak két megálló volt a leszállási pontomig :D
Aztán leszállva tapasztaltam, hogy drága "férjecském" nem is beteg... kb egyszer fújta ki az orrát.... grgr... és én ezért utaztam... :DD
De legalább azt is megtanulhatta mindenki, hogy én bárhova el tudok menni egyedül is:PPP :DD
Nah aztán dobtunk egy duna partot, mert az jó hely:DD
És naggggyon szép volt a kilátás :DD
Utána haza..... jó nagy tömeg volt, mert anyám kijött az árpádig kocsival, és hát mire eljutottunk valameddig... és még haza előtt auchan.... de bosszút álltam, és mindenféle finomságot vetettettem anyámmal :DD
Sok-sok sütit és üdítőt és fagyit :DDD
Már be is zabáltam belőlük néhányat, és sztem megírom a naplót és megyek még kettőért :DDD
Aztán haza és most itt vok.... jah, és kutyasétáltatás közben hallottam valami zenét.. valahol koncert volt :DD
Asszem mc haver is ott volt.... de hogy még kik, vagy hogy csak ők e vagy mások.. hát.... azt nem tom :D
Aztán jöttem haza.... jah, és teszem hozzá, egész nap hulla fáradt voltam :D
Tegnap későn feküdtem, és korán keltem nagyon, ráadásul második órában filmet néztünk... na a sötétség rásegített a fáradságomra :D
Most már nem vok annyira, ami jó, mert éjfélig minimum fent leszek, mert 23kor lesz egy műsor, amit nézek... és ha már úgyis fent vok, akkor éjfél után lerendezem a tevét, azt hőzok csicsizni, ha nem lesz itt senki, mert holnap ugyebár végre sokáig alhatok:D
Juj... télleg.. ki kell kapcsolnom az ébresztőt... megyek is... csak nehogy elfelejtsem a nagy írásom közepette :DD
Na lépek innen vissza msn-re :D
Jó éjt és száp álmokat !!!