abrosz naplója

Végső állomás

Végső állomás

2008-04-15

Szép, derűs napnak indultunk neki. Az osztály biciklitúrát szervezett. Fel akartunk biciklizni a mátráig. A lányok és a fiúk külön csoportban mentek, kivéve Neddát, Jakabot, Yvettet. Ők Ati, Gergő és Viktor háta mögött utaztak. Najó, Gergő Jakab mögé akart ülni.(Vajon miért) Ők a fiúkkal jöttek.
A lányok már belehúztak, de nem sok biciklizés után Dorottya és Fanni összeütközött, így meg kellett várni minket. Meg is érkeztünk. Krisztián és Armand szaktudásukkal megcsinálták Fanniék bicikliét és jöttek velünk tovább.

-Lányoknál-
Aranka vezette a csoportot. Hirtelen nagy szél támadt, és hatalmas vihar tört ki. A lányok meg akartak állni egy barlangnál, de Aranka csakazértis mondta, hogy menjenek tovább, ez csak egy futózápor. Az ég dörögni kezdett, és hirtelen egy villám belecsapott egy fába. Kidőlt a biciklizők elé. Aranka fékezett volna, de a bicikli első kereke megcsúszott az esős talajon. Aranka nekicsapódott a fának. Az egyik vastagabb gally átszúrta a hasánál. Még remegve megállapította a helyzetet, és meghalt. A lányok sikítani kezdtek. Otthagyták Arankát, és mentek vissza a barlanghoz. Egy nagyobb szélcsapás Rékát leterítette a bicikliről gyengesége miatt. Állt volna fel, de közvetlenül a lába elé csapott egy villám. A föld felfogta a csapást, de az esőcseppek elvezették az elektromosságot Rékáig. 2 másodperc alatt szénné égett. A többiek sírva bicikliztek a barlang felé. Már mindenki odaért kivéve Zsófit. Defektet kapott a bringája. Tolta, de mögé csapott egy villám úgy 10m-re. Zsófi pofára esett. Hagyta a francba a biciklit, és ő is sírva rohant a barlang felé. Ismét egy nagy szélcsapás, és a feje fölött lévő villanyvezetéket kicsapta a helyéről. Kötél szerűen indult meg Zsófi felé. Elcsapta. Zsófi elesett, a vezeték meg rá. Még volt ideje egyet sikoltani, aztán őt is porrá őrölte az elektromosság.

Itteni lányok közül élnek: Cs.Csenge, V.Csenge, Rebeka, Nóri, Adrienn, Szabina.

Már mindenki beért a barlangba. De a barlang tetejét egy óriási villámcsapás rázta meg. V.Csenge hogy kifújja magát a barlang falának támaszkodott. A fal levezette a csapást, és V.Csengét megrázta. Hanyatt vágódott és füstölve meghalt. A barlang bejárata beomlott. Adrienn átvette a vezető szerepet -sírva- és mondta, hogy senki se érjen a falhoz, mert megrázza őket az áram. "Hol van Szabina?"-ütötte fel a fejét Cs.Csenge. Mindannyian hátranéztek, és Szabina boldogan vágdosta az ereit egy sötét sarokban.
Nem bírta tovább a stresszt. Próbálták meggyőzni, hogy ne csinálja, de késő volt. Elvérzett. Legalább a hullája mosolygós volt. Rebeka gyújtott egy gyufát. Körülnéztek a kissé sötét barlangban. A falakra latinul volt vörössel valami írva. Rebeka odament, hogy megvizsgálja. Szörnyülködve tapasztalta, hogy az nem valami kréta, hanem vér. Annyira megijedt, hogy elejtette a gyufát. Minden elsőtétült kivéve ő. Ő éppen égett. Cs.Csenge, Adrienn és Nóri látták Rebeka égő testét ahogy kifekszik, majd lassan eláll az égés. Meghalt. Cs.Csenge sikoltott egyet é elhalgatott. Adrienn megijedt, és hátraesett. Aztán szúró fájdalmat érzett a csípőjében, és meghalt.

-Fiúknál-
Szépen sütött a nap, Gergő meg Jakab pólóra vetkőztek. Gergő mondta, hogy álljunk meg mert szomjas. Elővette az üvegét, és véletlent színlelve leöntötte Jakab pólóját. Csuron vizes lett, kidudorodott a 2 labdája. Feldühödött, és elkezdte üldözni Gergőt. Mi ezen röhögtünk. Anikó néni volt velünk, aki szólt hogy ne fussanak messzire. Gergő elért a kanyarig. Mi kocsi kanyarodást hallottunk. Gergő hátrafele nézett Jakabra. Kikanyarodott rémisztő sebességgel egy nagydarab, fekete opel. (mint a rablásos filmekben) Gergő ánézett, de abban a pillanatban elcsapta. Felkenődött a szélvédőére. Dorottya megijjedt. Próbált felénk futni, de a kisbusz maga alá gyűrte, és áthajtott rajta. Jött volna felénk, de Jakab még élt. Erre lefékezett, és visszatolatott rá. A tolatás közben Gergő holtteste lcsúszott a szélvédőről. Többször átment rajtuk. Ricsi éppen ájult volna el, de Ati leöntötte vízzel, hogy ébren tartsa. Anikó ledöbbent. A kocsi elindult felénk. Dávis, Zoli és R.Bence bicajra pattant, és tekerni kezdett. Mi otthagytuk a biciklit, és futni kezdtünk le a hegyoldalról. (A mátra egyik oldaláról ami szinte nem is meredek.) A kocsi azonnal elcsapta a sokkot kapott Anikó nénit, és Bencéék után ment. Mikor elhaladt mellettünk, nem hittünk a szemünknek. Nem ült benne vezető! Nem is törődtünk semmivel, csak futottunk.
Közben a kocsi színre lépett. A hátra foduló menekülők meglátták. Dávid a másik sávban haladt. Szemben jött egy teherautó. Dávid hátranézett, és úgy kanyarodott a következő kanyarban. A teherautó nekiment. Dávid elcsapódott, neki egy villanypóznának. Meghalt. Zoli és Bence annyira tekertek, hogy egymásba mentek. Mindketten taknyálktak egy jó nagyot. Alig eszméltek fel, és váratlanul a mellettük lévő bazi nagy fa elkezdett kidőlni. Bence hátravetődött, de Zolit agyonnyomta. Bence elkezdett futni. Futás közben elejtette a túrakését. Visszafordult érte, de csodát tapasztalt. A kés elkezdett rezegni, és a levegőbe emelkedett. Bence nagyra tátotta a száját. Körülnézett, és eltűnt a kocsi meg a teherautó. Ránézett ismét a késre, ami a hegyénél fogva Bence felé fordult. Megijedt, és kezdett volt futni, de a kés beledöfődött a hasába. Még utolsó erejével megpróbálta kiszedni, de nem sikerült. Lassan térdre esett, és meghalt.

Eközben megálltunk egy fa tövében, az erdőben pihenni. Andris lihegve elővette a telefonját segítséget hívni. Tárcsázott. Mindenki figyelte. Ám egy különös hang szólalt meg a telefonban, amit csak Andris hallott. "Meeghaaalsz"-sejtelmesen mondta a hang. Andris ijjedten felnézett, mintha azt se tudta volna hol van. Mi kérdezgettük, hogy rossz a térerő vagy mi van. A kék eget füstfelhő kerítette be. Felnéztünk, és egy égő valami szállt. Megállapítottuk, hogy egy repülő, egyenesen felénk zuhan. Elkezdtünk rohanni, kivéve Andrist. Ő még mindig le volt döbbenve. Még hátranéztünk egyszer, és Andris ugyanúgy állt. Aztán becsapódott pontosan az orrával elől a gép Andrisba, és robbant egy nagyot. A lökéshullám mindenkit előrerepített. Kovácsot belerepítette fejjel egy fának az egyik ágába. Átszúrta a fejét. Meghalt. Ricsi felállt, megfordult. 1 m-re tőle csöpögött Kovács vére. Ricsi ezt látva elájult. A fa lassan elkezdett dőlni felé. Ati rohant segíteni neki, de nem bírta el. Ott kellett hagynia. A fa kidőlt, Ati elugrott. Ricsit összelapította. Ekkor motorbőgést hallottunk. A hang irányába fordultunk. 2 fekete szerkós, csuklyás motoros ugratott. Egyenesen felénk haladtak úgy 70-nel. Elkezdtünk futni. Én, Boldi, Ati, Hegedűs, Viktor, Dorottya, Fanni, Nedda gyorsaságunknak köszönhetően elől voltunk. A motorosok elővettek egy-egy fejszét. Az egyik a sírva menekülő Ádám mellé ért. Ránézett a csuklyás motorosra. Az pedig meglendítette a fejszéjét, és Ádám feje repült. Krisztián felé tarott a másik. Ő tudta, hogy futással nem sokra mehet. Felvett egy nagyobb ágat. A motoros már majdnem elérte, de Krisz jól ismerte a motorokat. Bedobta a kereke közé az ágat. A motor megállt, a motoros lerepült róla. Egy fának csapódott és kampec. Krisz levette a csukláyját. Nem volt a motorosnak arca. Annyira megijedt, hogy pehugyált. Megfordult, és elütötte egy túrabusz kinézetű busz. K.Tamás elé befarolt a busz, és az ablakot áttörve egy balta csapódott a fejébe. Meghalt.

Kiértünk az érdőből. Egy kanyargós úton találtuk magunkat. Elkezdtünk lefelé futni.Hirtelen egy nagy dörgést hallottunk. Megremegett a föld. Elkezdett repedezni. Nagy tudásommal észrevettem, hogy egy kis helyet körbevett a szakadozás. Gondolkoztam egy kicsit, és azt mondtam, hogy az a hely a biztonságos. Boldi hülyének nézett. Ati megbízott bennem, odajött hozzám Neddával. Egyre jobban repedezetta föld. Viktor is odajött Yvette-vel. Boldi makacskodott és azt mondta -az ő formájában- hogy mind meghalunk kivéve ő. Pont fordítva lett. Hegedűs is ott maradt Boldival. Ahol álltak, elkezdett szakadozni. Hegedűs ugrott felénk, ee leszakadt a föld. A mi földünkbe kapaszkodott. Boldi meg Hegedűsbe. "Tetves cickány huzzá fel!-ordította Boldi Hegedűsnek. Éppen siettünk volna a segítségükre, de sasraj lepte el az eget. Egyenesen felénk tartottak. Boldi feltudott mászni Hegedűsön a sziklára. Hegedűs mondta, hogy segítsen rajta. Boldi leköpte, és futott tovább. Hegedűst elérte a sas-raj, és kis húsrészecskéket téptek ki belőle. hegedűs minden erejét összeszedte, hogy fel tudjon mászni. Mire sikerült, a testének a 40%-át megették. Kitrült és tovább ették. Boldi sehol sem talált bennünket. Kiért egy másik kanyargós útra. Hátrafordult, majd ismét előre. Egy aranyos, nyalókázó kislány állt előtte. Boldi nagyon megkívánta anyalókát, és ellopta a kisgyerektől. A kisgyerek sírni kezdett, majd eltűnt. Boldi ezen csodálkozott, de vígan nyalta a nyalókát, ami kólás ízű volt. 2 perc múlva marást érzett a torkában. Odakapott. A marás egyre erősebb volt. Már fuldoklott. Kifeküdt, és hemperegve küzdött a levegővel. Megpillantott minket, mi is őt. Siettünk hozzá. Boldi még látta ahogy elindultunk felé, de aztán elsötétült a világ. Odaértünk hozzá, és megláttuk a nyalókát. Tudtuk, hogy valami azzal volt. Szirénázásokat hallottunk. A kanyarban megjelent vagy 4 rendőrautó, és 2 mentőautó. Megálltak. Viktor Yvette-vel odasietett. Ám nem szált ki senki a kocsikból. Yvette odaállt a rendőrautó ajtaja elé, és bekukucskált az ablakon. Egy kispisztolynak a csövét fedezte fel. Kilőtt az ablakon, Yvette fejét leszedve. Viktor megijjedt, és hátrafordult. Az arcukat fehér kötéssel eltakaró orvosok álltak ott (5) sebész késsel a kezükben. Viktor futott felénk. Az egyik fáról egy shotgun eltalálta, és leszedte a bal testét. Viktor fordulásból eltaknyált, és meghalt. Mi elfutottunk. Futottunk, azt hittük hogy álmodunk. Hirtelen elsötétült az ég. A földből véres emosok jöttek ki, bekerítettek minket. Az egyik fürge emos ráugrott Atira. Mivel az emosok már sok vért vesztettek nem voltak annyira veszélyesek. Ati elővette a harci tudását, és sorra karatézta őket. Mi csak szerényen ütöttünk le egyet-egyet a lányokkal. Megláttuk az emosok közt Szabinát, hófehér fejjel, amint vágdossa az ereit és azt mondja hogy "csatlakozzatook". Dorottya nem bírt ellenállni a kisértésnek. És elvette az egyik emostól a tűt. Felvágta magát, és emos lett. Az ég kivirult, az emosok eltűntek. Ati jött felénk. A háta mögé a semmiből odakerült egy kínai, és elkapta hátulról a fejét Atinak. Egy rántással kitörte a nyakát. Nedda magából kikelve rohant ütlegelni a kínait. A kínai valamilyen kínai harci ruhában volt. Nedda ütött volna egyet, de a kínai elhárította. Ez ment vagy 5-ször egymás után. Neddának elege lett, és tökbe rúgta a kínait. Majd fejbe. A földön még megrugdosta egy kicsit, hogy biztosra menjen. Odarohant Ati holttestéhez. Elkezdett sírni. Fanni tőlem úgy 3 m-re állt. Hirtelen elkezdett süllyedni. Odamentem, hogy segítsek neki, de túl erősen szívta a föld. Nem bírtam tartani, és hátraestem. Fannit beszívta a föld. Mondtam Neddának, hogy siessen. Megcsókolta Atit, és jött felém. Ordított hogy vigyázzak. Hátranéztem, és a megmaradt motoros barátunk a fejszéjével jött. Lehajoltam, így nem talált el. Most Nedda felé ment. Ő elkezdett futni előle. A kanyarhoz ért, de ott kikanyarodott a fekete kisbusz. Elcsapta. Ledöbbentem. Ebben a pillanatban az út bal oldalán egy helikopter emelkedett fel, kiélesítve a fegyvertárát. Nem hittem a szememnek, nem volt pilótája. "A franc.."-ennyit mondtam, és agyonlőtt sorozatlövésekkel a helikopter.

Ez a mese is azt bizonyítja, hogy véletlenek igenis léteznek! xD