Hati naplója

Tábor

Tábor

mode:FMA opening 3 full
és még valami más,amit nem árulok el
hangulat:-(nincs ötletem,így kihúzom)
mit csinálok közben:rajzolok,szenvedek a fáradtságommal,és avval h éhes vok,de azét se eszek XD
idő:18:51

Nah,hát voltam táborba.Tán nem is mondtam.Bogival mentem sátorozni.Eleinte rohadt lelkesen vettük,tilos csokit,mobilt,meg ilyeneket vinni,de mi elterveztük h azért is viszünk X) Boginak a valakije(nem adhatok nevet) is jött.A buszon mellette ült.3 órát utaztunk oda.Nekem volt a legeslegtöbb csomagom szokás szerint XD Azaz 2 nagy táska,1 nagy zacskó tele édességgel,és 1 bazinagy bőrönd,amibe még mindig nem fért el semmi.A hálózsákom,és a polifonja.A buszon én is hátul ültem.Egyedül.De elvoltam.Szokásom szerint ahogy elindultunk előhúztam a mappám és az egyéb cuccaimat,aztán nekiálltam firkálni.Mielőtt elindultunk volna itthon meghallgattam gyorsan pár zenét.Éppen tábor előtt kattantam rá az FMA-ra.A buszon folyton azt dúdoltam a D.Gray-man-es openingekkel együtt.Nah,és most áttérek kicsit máshova.
Szabina megjegyezte (már megint) h az anime zene nem valódi zene,csak 1 összefosott szar.Na köszi -.-" Ő meg tegnap velem fordíttatta a Májköll Dzsekszon(ezt muszájvolt) dalokat.Értem,megrázta a halála,de most rákattanni mikor meghalt..neki köszönhetően a mamáéknál mikor a búzát pakoltulk,végig avval küzdöttem h az FMA opening 2 ordítson a fülembe,ne valami lassú Májköll Dzsekszon szám(ne értsd félre,Dzsekszonnal nincs semmi bajom(mert "tisztelem" a rajongókat és nem hívom Dzsekónak),nem bírtam túlzottan sose,de nem fogom fikázni,csak jólesik így írni >.<) Végül is,sikerült.Nah,szal,ahogy én látom az ő pop zenéi a szarak,nem az anime,és a rockosabb számok amiket én hallgatok.Nah,nézzünk 1 No Thx-et,nyomi módon lekoppicoltak a Blink 182-től és a Linkin Parktól is vmit a klippjükhöz...Nah,és az SP.Vmikor "volt szerencsém" bele hallgatni.Értelmetlen volt,és nagyon unalmas.Nem azért mert úgy álltam hozzá,mert nem úgy álltam hozzá.Szal,aki képes koppitott,unalmas szövegű popzenéket hallgatni az álljon má' itt le nekem XD Én sose fikáztam az ő szarait.És most kisírtam magam,menjünk vissza.
Miközben bámultam az ablakon ki a fejemben üvöltő anime zenével,egyszer csak észrevettem h 1 felnőtt az ülésemhez lép,aztán megnézi mit csinálok ilyen csendben,mert a többi ordít és jó nagy a zsivaj.-Látom nem fogsz unatkozni.-Hirtelen odakapom a fejem,és megeresztek 1 picit zavar vigyort.-Hát nem...-És elszedi a rajzom.Nah,jön a szokásos.A mappám tartalmának megmutattam neki a negyedét.Egész jó fejnek látszott a nő,nem szólt le,és barátságosan fogadta ha kijavítottam valahol.Mondjuk nem bírtam megállni h ne vágjam rá 1 mondatára:"Japán rajzfilm,de anime,és nem mese!"Az út hátralevő részében tovább rajzoltam.A fülemben a My Immortal zúgott az Evanescence-től.Ez jól elaltatott.Végigzötyögtünk mindenhol.A lábam kezdett fájni,és abba a fehér pólóba amibe voltam nem éreztem magam valami kellemesen.Mert sötét vagyok,sok értelemben >.< Majdnem elaludtam.A szél kellemesen hideg levegőt fújt be az ablakon,így a melegbe nem volt nehéz kényelmesen ledőlni.Ráadás,nekem akár 2 ülésem is volt erre.1 darázsra keltem fel,amit sikeresen üdvözöltem 1 elfojtott sikítással,és bezártam a busz függönyébe XD Oszt eltűnt.Kinéztem az ablakon.A táj gyönyörű volt.Olyan,mintha élőbe látnám a PW-ből a Shining Tidewoodot.Aztán elkezdtem kántálni kínaiul,és kicsit hangosabban a PW dalát:"Fly with me,in the Perfect World.Come with me,just like a bird...Mei shen tong..." Persze nem hallhatóan.Végig tátott szájjal néztem az erdőt,és elképzeltem h a busz legurul a naaagy leejtőbe,és..XDDD Csináltam 1 horrorfilmet.
Végigmentünk Salgótarjánon,és kikötöttünk 1 Cered nevű településen.Azt ott a plébánia udvarán sátorozhattunk.Azthittük h a mi menő 4 személyes sátrunkba majd akár Twisterezhetünk is,de hát,kisebbnek bizonyult,mire fle lett állítva..Nah,már a felállítás is 1 óra volt XDDD A szomszéd sátorbeli 2 lányt kértük emgf segíteni.Emesét és Verát.Emese a Szent András suliba jár Szentendrén,ezért ismerős volt.Nem voltak a sátorhoz meg a cölöpök,vagyis nem volt elég,és úgy kellett aludnunk benne XDDD Végül is,egész jól berendezkedtünk.Vacsoránál beadtunk pár nasit,de azért maradt is nekünk X) A mobilt is be kellett adni.Nekem volt a jó kis mobilos ügyem,aztán a zuhanyzós,de ink nem regélem el.Eddig oké a tábor.Még aznap este a vacsinál kiosztottak pőár firkálmányt.Olyna ovlt mint vmi pszihológusi ábra.Ezek szerint kellett asztalhoz ülnünk.Elég szerencsétlen helyet kaptam.Hegivel cseréltem,és átültem Bogihoz.Aztán emntünk dögleni.Jah,és nem tudtunk aludni.Végigpofáztuk az éjjelt.Én magamhoz szorítva a plüss farkasomat,Bogi a tigrisét,és úgy elvoltunk.2 vakondtúráson aludtunk,persze én választottam a szarabb helyet szokás szerint X) A bordám,és a vádlim alatt volt a 2 naaagy vakondtúrás.Ütögettem,taposgattam,de ugyanolyan kemény és kényelmetlen maradt.Nem tudtam úgy helyezkedni,h ne nyomja a bordám.Ha a másik oldalra húztam a hálózsákom,oylan volt mintha a fejembe szállna a vér,így a kellemetlen magaslaton kellett aludnom.Egész éjjel a kezemet nyújtogattam a sátor teteje felé,csak olyan FMA fíling képpen.De élveztem,minden egyes kedvenc részt,minden egyes apró,de szórakoztató,vagy éppen kedvenc jelenetet felidézett.Bogi éjjel ki is emnt sétálni.Én nem,mert nem bírtam kimászni a hálózsákból,azthittem a cipzár elromlott.Hajnalba kiderült h mégse XDD A harang hajnal 5kör ott kalimpált,és felébredt rá mindenki >.í
7 körül ébresztettek.Először becammogtunk a templomba,és ott énekeltünk.Nagy volt.Egész jól felébresztett.Aztán rájöttek,h Hegivel cseréltem.Összeszidtak minket,és a következő fél órát káromkodással töltöttem,meg vagdostam magam.Közben kiderült,h Emese Bogi barátjával járt régen.Egyszer csak Bogi arra jött oda hozzám,h az Emese nyomul...Mondom,semmi baj,abba fogja hagyni...Bogi enm volt velem egész tábor idő alatt.Alig bírtam beszélni vele.Én folyton a sátorba rajzoltam szabadidőnél,ő meg "el volt foglalva".Arra se nagyon méltatott h odajöjjön,és beböfögje h nem jönnék-e oda,vagy kicsit maradna velem,hiszen azért jöttem mert ő hívott,és mert ő akart velem táborba jönni,nem azért mentem h álljak ott dísznek,h csak Bogi azért ne jöjjön egyedül.Na mind1.Valami ilyesmi felmerült 1 este során,mondtam Boginak h nyugodjon le,az nem zavar ha mással van.És télleg nem zavart.Csak az,h nem volt kéeps mást mondani mint elregélni h mi a baj Emesével.Szentem Emese jófej.Ő odajött hozzám a sátramba,mikor éppen rajzolgattam.Leült a bőröndöm mellé,és beszélgetett velem,h ne legyek egyedül.Aztán odajött Matyi is,a csapatvezetőnk,a mi sulinkba járt,1 évvel idősebb nálam.Mesélte h mennyire ügyes tud ő lenni,azaz hogy bírt bénázni XD Nagyon bírtam ezt a 2 gyereket,imádtam h így hárman jól eldumáltunk.A csapatunk 7 tagból állt.(kor szerint haladok)Matyi,mint csapatvezető,Andris mint a vezető helyettese mert én nem vállaltam,én,mint a csapat rajzolós,csendes tagja,Anna akit Bajusznak becéztek mert a vezetékneve Szakáll.Rebeka,akit ismertem.Donát,aki szintén ismerős volt.Nagyon nagy dumás srác volt szentem,ilyen kis pici XDDD De behaltam ahogy színészkedett.Aztán a legkisebb,Laci,aki állítólag hasonlít 1 rapperre.Így elneveztük Szalinak.Ő ezt utálta,de Szali maradt.A spakájával volt Szali amit mindenhova felvett(ebédhez és tábortűzhöz is XD),anélkül csak Laci.De ahányszor sapka nélkül látta akárki is benyögte h "Szali,a sapkád nélkül nem vagy teljes!Most azonnal vedd fel!" Nah,ez a mi kis csapatunk...Eleinte mindenki utálta a másikat.Donát volt a legaktívabb,mindenhez hozzászólt.Én vissza se dumáltam,de engem is képes volt leszólni.Szentem a csapat ott alakult ki,mikor először kellett összetartóan csinálni valamit,ha már muszáj.A falusi sétánál.Ki kellett derítenünk dolgokat,embereket megkérdezni,és tájékozódni.A csapat egész gyorsan összverődött,mi értünk vissza a leghamarabb.Aztán plakátot készítettünk.Mindenki választott 1 képet amiket Matyi kivágott,és el kellett mondani mért ezt.Én 1 vízesést vettem,mert sötét kívül belül mint és,és imádom a kéket,tetszenek a színei.Mindenféle kép kikerült.2 hal,1 szamuráj,1 szakács,és 1 National Geographic Kids-es manó vagy mijjaz.A képet egés jól siekrült összerakni.Csak kellett háttér.Előszedtem a színeseim,és a tolltartóim,aztán egyből nekiálltam a színekkel "játszani".A kékekkel törődtem többnyire,és a képeket továbbrajzoltam.Úgy voltak,h a színek egyre halványodtak,mire átváltoztak 1 másikká,végül a lap tetején értek teljesen véget.És be kellett adni.Nemes egyszerűséggel Mayi odaírta a csapat nevet: "Matyi csapata" Azt beadtuk.Ahogy volt alkalmam végignéztem a többiekét.Nem menőzök evvel.Nem az én stílusom;nem vagánykodok,nem fogom dícsőíteni magam,és nem vágyok arra,h akárki is megdicsérjen;nem várom el h mindenki beböfögje h "jaj de szép" és nem szólok le senkit ha kritikázik,vagy nem tetszik neki rajta valami.Úgy csinálom ahogy nekem jó.És most is úgy csináltam a többiek kérdezgetésével,ahogy jó volt.Ahogy mindenkinek tetszett.És nem egyedül rajzoltam.A többiek is beleszíneztek.De őszintén megmondom a legapróbb egoizmus nélkül,miénk lett a legjobb plakát.Nah,és leszögeztem,h nem azért mert én csináltam.Nem gondolom jónak a rajzaim,csak a kezem mozog magától,a szemem forog,de az agyam kalandozik közbe,a többi pedig csinálja magától.Éppen olyanra,ami a gondolataimba van.Annak a hangulatára.És nem,közbe nem szenvedem össze magam mint egyesek,h kijöjjön valami jó amire úgy gondolom h világmegváltó.Csak élvezem.És ezt adtam bele oda is.Ez úgy fog hangzani mintha az ellentéte lenne,de nem vagyok egoista.És nem vagánykodok a rajzaimmal.Viszont a csapatnak tetszett amit alkottunk.Egyre többet ültem egyedül a sátor jobb oldalán lévő "szobám" szúnyoghálós,fehér ajtaja mögött.Körülvettek a könyveim,a Mondo magazinok,és a rajzaim.Így "biztonságban" éreztem magam,teljesen háborítatlanul,elvonulva egyedül a magam elzárt,sötétes világába,ami nem is olyan elzárt,és nem is olyan sötét.És nem is 1-2 kis mánia ha valaki képes bejönni,és eltársalogni velem.Emesét vártam,de asszem máshol volt.Később jött.Megtárgyaltam vele ezt a Bogi ügyet.És mondta h ő nem akar tőlük semmit.És Bogit a legapróbb mértékben sem áll szándékában leszívatni a fenébe és csesztetni.Bogi szerint hazudott,de biztos nem.Nem azt láttam rajta,mint aki hazudik.Kint járkáltam 1 kicsit,leültem 5 percre 1 padra rajzolni,és megint bevonultam.Este megjött az én sátortársam.Megint Emesét szidta.Aszondja "nemtom mit bírsz Emesében,de most nem fogod bírni" Először is,alig ismeri.Ne vonjon le így következtetéseket róla.Szal,az én véleményem szerint Emese jófej.Igaz,az étteremeben a fiúkhoz ültem énis Bogi jóvoltából,de még ott se beszéltem vele.Ugyh szentem ő meg se szólaljon.Az h pár hónapig itt ellesz vele,az semmi.Mondjuk pont én mondom aki sose volt szerelmes,sőt,egyátalán nem hasonlít 1 lányra...De azért ezt tom.Ez vmi kis szösszenet lesz.Ha így otthagyott mert a másik fontosabb...Na mind1.Gondoltam,ha Bogi így áll hozzá,akkor nem fogom hagyni,hogy emiatt csak azért ráncigált ide,h vígasztaljam és elmondjon nekem mindent.Egy nap kihoztam pár rajzom szabadidőben,és 1-2 emberke leült mellém.Ott rajzoltunk,elvoltunk,és egyre többen jöttek.A végén már 1 egész csapatnyian voltunk ott,azok is,akik nem firkáltak vmit.De élveztem.Kihoztam a mangáim,a Mondokat,és a sok-sok papírt.Persze olvasni is nekiálltak.Egész jó kis kör alakult ki.Volt h Bogiék is leültek.Azaz Bogi,és még pár emberke.Ültek és dumáltak többnyire.Szendrei elkérte a Hellsing mangám,és be kellett rohannom a sátorba.(Megtalálható helyen volt meg minden.De a mangáim a féltve örzött kincseim,majd leharaptam a húgom fejét mikor az Árnybírót elszakította.Képes voltam másfél órát szenvedni vele,mire megragasztottam a lehető legjobban >.<)Nah,ő perssze követett,mert nem lehet 1 percet várni amíg megkapja >.< A kezébe nyomtam,nézegeti a borítótegyszer csak megszólal,h ő kitalált 1 történetet.Mondom milyet,és mért nekem kell elmondani.Aszondja,azt akarja h megrajzoljam,azaz legyen belőle 1 manga.Annyit magyarázott h a főkarakter 1 srác,van 1 bátyja aki kinyírt ezt-azt mert ez meg az volt,a főszereplő mérges rá,de kiderült h irányítva volt,stb...Nah,ennyit jegyeztem meg.Nah,az is tuti h véres lesz.Az meg nekem menni fog.Hát,elvállaltam.Mondom,legalább nem fogom a fejem se unni 1 darabig.A főkaraktert elmagyarázta milyen legyen."Az ingujja ne legyen begombolva,a haja fekete legyen,a lényeg h kócos.Lehet 1 füllhallgató a fülébe."Nos,bizonyos okoknál fogva eszembe jutott 1 karakter,ami erre a leírásra ahosnlít.Előszedtem a rajzot,és az alapján odafirkáltam a fejemben megszületett karaktert.Végül is,minden elvárásnak megfelelt.Aztán megmutattam Szendreinek.Azt mondta,h ez jó így,így képzelte el.A neve Joey lett.Maga a történet neve pedig Demon Hunt.Nos,tiszta Ghost hunt kopi...XD De minn1.Rákérdeztem Joey bátyjára.A leírása olyan volt h elég gonosz feje legyen,hosszú,fekete kabátja legyen,de lehet bőrcucca is.A haja a válláig érjen,kicsit kócos legyen,és fekete.Az egész kinézete cseppet vámpíros.És lesz majd vele 1 farkasszerű kutya.Ennek beiktattam 1 mini-Darciát a Wolf's rainből,mert jó az.Ha nem felel meg,akkor Tsume szerű lesz.Magáról a karakterről eszembe jutott a Vész herceges rajzom,amire marha büszke voltam.Fogtam,előszedtem.Nos,elég jónak bizonyult,és a leíráshoz is megfelelt.Mondom behalok,megvan 2 karakter csak úgy a semmiből.Jött még 1 lány is,Lyv.Azt mondta a gyerek h legyen jó hosszú haja,és olyan merész legyen.Nem az öltözködéséből értve.Mármint konkrétan úgy,h annyira ne lányos,és ne nebántsvirág,tehát olyan "vad".Már a röhőgörcs kerülgetett,mivel 1 iylen karakter is rajzoltam már.Ez lett volna Kino,1 kis írásom szereplője.De nagyon illik rá Lyv szerepe.Így,ő lett Lyv.Igaz h füli,és farkas farka van,de ez nem volt baj.Szépen összejött így ez a régen megkreált csak úgy összevágott rajzokból XDDD Aztán...Vmi Hellsingesen véres kéne.(A Hellsing is nagy,6 rész végén elején benyögi vmi értelmes:".....Azthiszem indulok is kinyírni titeket.Pisi-kaki megvolt máááár?....."Nah,ezen a mondaton,és a hangsúlyozásán behalok XDDD Olyan nyomi szinkronja van szegénynek h az kemény.Alucardét nagyon imádom,ő jót kapott.Victoria meg...hát ő elmegy,neki jó ez.Integráé se rosz,de nem az igazi.)Rájöttem,h Vész herceges karim Alucardra is hasonlít.Alucardot is eleget gyakorlom még,Waltert a The Dawn-ból,és ha sikerül jól emgtanulnom...nos örülni fogok neki.És jó lesz a hatása is.Az a Hellsinges fíling annyira jó,a vért onnan fogom szedni.Azért sose másolnám teljesen a Hellsinget.Még csak az kéne.Lehet h semmi se lesz belőle,de amit lehet azt kihozok belőle.Ugyh hajrá.A terveket mindenesetre nagyon lelkesen rajzolgatom XD És rájöttem,h a Vész herceges kari hiába hasonlít Alucardra,Chrnora,Debittora,meg a többiekre,ha cosplayeznék nekem jól jönne ki.Talán.De szentem alacsony vok XD *Edward méretű...ahogy megteszi ezt a megjegyzést,elrohan Edward elöl.Végül pofára esik,rajzol magának 1 transzmutációs kört miközben Edward majdnem megöli,és csinál magának 1 varázspálcát,aztán megidéz 1 mumust.Edward nagyon meglepett,de rájön h nem tud hozzáérni a mumushoz,így otthagyja a fenébe és cápa fogait csikorgatva elmegy.*
Ennyit erről.Végül is,nagyon boldog voltam hogy sikerül nem egomajomnak látszanom a rajzaimmal,hanem más is bírt,és képes volt leülni firkálni.Nah,ezért érte meg talán.És persze mindegyik aki odajött kisebb volt nálam XD Nade segáz.A fiatalokat kell megfogni X) Ha még nem mondtam,a túrákat bírtam.Őszintén,már vártam is.Azaz,teljesen be voltam tojva hogy mennyire hosszú lesz.Áhh,csak 2 kmet mentünk felfelé 1 óra alatt...mit sok az...De hullák voltunk.Aztán nem megyünk oylna sokat,alig 7 kmet,vagy annyit se.Holnap nehezebb lesz,most ki fogjuk bírni,segáz.Mentünk 1 jóó darabon,azt mondták,van 1 falu valamerre,benézünk.Vagyis lehetett választani.Én ott maradtam a többiekkel.Nekem,az egész nap gép előtt ülős kocka höjjegyereknek elég nehéz egyszerre sokat sétálni.Így nem is bírtam volna azt az utat.Úgy volt h fél órára elmennek,és jönenk vissza.Eltelik fél óra..nincsenek.Még fél...nincsenek.Ezalatt végig ültem a menő fehér sapkámat fejembe húzva,és a térdemen pihentetve a fejem.Így úgy néztem ki minha kb. 1...vakond aludna.Vagy depressziós gyerek bealudt a sírásba XD Bogi most se nagyon nézett felém,ugye jól elvolt a fijúkkal.Végül is,legyen csak el.Nem akarok belezavarni.Nem leszek nyafogós haverka,aki megköveteli a foglalkozást.Maradok csak örök támasz és kész.Ő is tudja,hogy teljesen szabadon döntök mindenben tőle függetlenül.Nah,legalább ő élvezte.Így elszunyáltam 1 darabig,aztán elzsibbadt mindenem,a fejem emg fájt.Gondoltam fejezzük ezt be,mért nem hoztam rajz cuccot,vagy könyvet.Fél óra múlva megjön a nagy bagázs totál hullán.Mi,az elgémberedett ásítozó banda felszenvedtük magunkat álló helyzetbe,és újra megindult a nagy csapat.Tikkasztó melegben,nagyon fáradtan,de kb. elég éberen hogy megmásszon és túléljen mindent a hazajutás érdekében.És 3 dinnye várt minket a táborhelynél.Jó kis vigasz.Eztán úgy volt,hogy rövidebb,de veszélyesebb úton megyünk.Láttunk vaddisznót is.Olyan volt az út,mint 1 nem is tom mi.Akadály verseny.Átugráltunk mindenhol,voltka szúrós fák,olyna kis dzsungeles,zöldes lelógó ágak,pofánvágós növények,de a legrosszabb,a csalános hely.Össze-vissza csipkedett.Vigyáztam,de 7szer csapott belém.Egyszerűen fogtam magam,és benyálaztam.Lehet h undorító módszernek tartja valaki,de a legjobb fájdalomcsillapító bír lenni,és pár mp múlva semmit sem érzékeltem.Teljesen elmúlt a fájdalom.Szentem ez senkinek se jutott eszébe.Nembaj,én túléltem.Eztán mentünk 1 farmon,mi,a megállíthatatlan gyereksereg akik mellesleg hulla fáradtak,de kutyákat leálltak simogatni.És a pacikat megnézni.Én tehenet is láttam közelről.Még sose láttam,csak kocsiból.Így kb. 10m távolságból elég ijesztő volt(kiskoromba szerettem őket,elneveztem kenőmájasnak).Vagyis nekem ha 1 ilyen benga állatot látok.Mondjuk az elefántoz képest...XD Asszem,a menő fehér sapkám nélkül simán elájultam volna.Donáttól kaptam inni is szerencsémre,Bogi meg jól nyakon öntötte magát 1 üveg vízzel XD Aszondja:"Hát,megszárad..." Mire végre hazamásztunk,az egész sereg teljesen félholtan vánszorgott a kapun át.A 3 dinnye megevése feladatként viszont nem volt rossz.Jól benyeltük.Ettem vagy 3mat.Rohadt finom volt,és olyan jó hideeeeg.Azt hallottam,hogy másnap nem megyünk kirándulni.Ebbe mentünk kb. 12-14 km-ert.Másnap..nyugi,tegnap lesétáltunk 2szer annyit,most nem lesz sok.Reggel bementem a konyhába segétkezni.Én vágtam a zsömléket.Úgy néztek ki,mintha valami vészszomjas fűrész támadott volna rájuk.Tehát teljesen szétszabdaltak...De rosszabb volt ha kentem.Bogi fogta magát,1 jóóó nagy adag vajat rárakott.Kicsit vastag lett szegények,de ha Bogi így szereti...XD