KrisztiKe :] naplója

Kedves, szép emlékek.

Kedves, szép emlékek.

Sziasztok!

Vannak jó és rossz emlékeim a Balatonról. De most előbb lássuk a jókat!

Kezdjük az elejétől...
...a legeslegelejétől...

...amikor megérkeztünk Fonyódra-mivel ott volt a szállás, egy gyerektáborban-, nagyon kellett menjek a WC-re. Ezért letettem a csomagot és bementem az épületbe. Két lány éppen akkor jött vissza a Balatonról. Megkérdeztem tőle, hogy hol van a WC. Nagyon kedvesek voltak velem! Megmutatták. Felelé a lépcsőn megkérdezték, hogy honnan jöttem, mert ők Bonyhádról. Elmondtam, hogy Romániából jöttem, és több, mint 10 órát utaztam odáig. És ők erre:
"Úr Isten! És te tudsz magyarul?!" Na ezen jót nevettem. Hiszen magyar vagyok. Elmondtam, hogy Erdélyből jöttem, és olyan városból (Székelyudvarhely), amelyben csak pár román van. Talán azért is hitték azt, hogy nem vagyok magyar, mert az erdélyi magyarok másképp beszélnek magyarul és át is vesznek szavakat a román nyelvből, amiket megmagyarosítva mondanak. Ezeket persze azok az emberek, akik nem tudnak románul, nincs ahonnan értsék-ne sértődjetek meg.
Majd miután visszamentem a többiekhez-mivel még több sakkos, atléta, kosárazó és focista is jött, nem csak én ×D-, azt mondta a két lány, hogy ők hozzák az én és az Adrienn csomagját-Adrienn is jött velem a WC-re (ő is sakkos). Nagyon örültünk ennek, mivel már olyan fáradtak voltunk, hogy estünk össze.
Mikor megérkeztünk a szobába, megkérdeztük, hogy mi a nevük. Elmondták, hogy Nórinak és Dórinak hívják, 5-el végeztek és osztálytársak. Iskolakiránduláson vannak. Aztán jöttek még lányok-ők is a Nóri meg a Dóri barátnői voltak. Csak az Enikő nevére emlékszem már ×D Közülük is a Nóri, a Dóri meg az Enikő volt a legszimpatikusabb.
Jól kezdődött az első nap: reggel dumcsiztunk az új barátnőinkkel egy kicsit, majd azt mondták az edzőink, hogy elmegyünk helyet mászni. Na az volt hegy, öcsém!! CSAK EGY LEJTŐS UTCA VOLT! ×D Na de elmentünk. A parkban megnéztünk egy emlékművet, majd a fák között a Balatont. A kosárlabda-edző elmondta, hogy egy sportoló átúszta a Balatont hosszában (kb. 79 km) 2 és fél nap alatt. Majd visszaindultunk. Útközben bementünk egy élelmiszerüzletbe.
Másnap felfedeztük a táborban lévő kisebb játszóteret. Majd elmentünk komppal Badacsonyba. A kompon akkora szép volt, hogy feláltunk, és úgy éreztük magunkat, mint árbócom a vitorla! :-D Ott mindenki azt csinálhatott, amit akart 2 és fél óráig. Lehetett vásárolni, múzeumot nézni, vidámparkba menni, hennát festetni és sok más mindent. Én voltam a vidám parkban az ütközős kocsin. Majd elmentünk a bazárokba. Végül 2 és fél óra múlva visszamentünk a megbeszélt helyre, ahol összegyűltünk és vártuk, hogy megérkezzen a komp. Közben Artúr-ő is sakkos és osztálytársam is- készített képeket a kacskákról és a hattyúkról. Végre megérkezett a komp! Felsszáltunk. Visszafele már nem volt akkora szél, hogy "vitorlák lehessünk". Ígyhát leültünk és nézelődtünk.
Ebédre visszaértünk a táborhelyre. Már nagyon éhesek voltunk! Alig tudtuk kivárni az ebédet! Délután sakkedzés volt az ebédlőben. Majd utánna jött a vacsora. Első este nem néztünk filmet a tanárbácsi lap-topján. Letusoltunk, fogat mostunk, majd még beszélgettünk egy kicsit. 11-kor villanyoltás következett. Persze azt nem sokan tartották be! Volt, aki egész éjjel dumált, asztaliteniszezett, szaladgált, egyszóval: hangoskodott. De mi meg se hallottuk, úgy aludtunk! :-D
Reggel reggeliztünk, mint a tegnap. Majd sakkedzés következett: 3 óra. A sakkedzés után még maradt egy kis szabadidőnk az ebédig. A szabadidőben mindig a játszótéren voltunk. De Artúr és Zsolt folyton bosszantottak. Ígyhát nem tudtunk hintázni. Jól megkergettük őket, de elkapni csak egyszer tudtuk. Aztán jött az ebéd. Ebéd után azt mondta az Andrea-ő is sakkos és ő volt a szobafelelős, mivel ő volt a legidősebb közülünk: 16 éves-, hogy le kell feküdnünk. Mi persze nem akartunk! De a tanárbácsi megszidott, hogy nem feküdtünk le, ígyhát lefeküdtünk. Adrea azt mondta, hogy nem kell aludnunk, csak pihenjünk. Lefeküdtünk és kártyáztunk.
Aztán délután újra sqakkedzés következett: 3 óra. Majd vacsora. Utánna mosakodás, fogmosás és lefekvés.
Ugyanez volt a következő 2 nap is, csak éppen még az idő is rossz lett :-S
Majd az 5-ik nap délután végre jó idő lett, és elmentünk fürdeni a Balatonba!!! :-) Majd utánna 2 óra sakkedzés volt. Azután kézimunkáztunk az Edit nénivel, aki Bonyhádról jött és tanárnő. Végül vacsora, mosakodás, fogmosás és lefekvés következet.
Másnap már reggel is fürödtünk!! Akkora hullámok voltak, mint a tengeren! Nagyon vagány volt!!!! Délután is kimentünk. De akkor már egyáltalán nem hullámzott. De azért még jól éreztük magunkat!! Aznap nem is volt sakkedzés. A tanárbácsi is örült, hogy végre tudunk fürödni. Ő persze nem úszott. Csak ült a padon, majd bement. Mi vacsora előtt kb. egy órával visszamentünk. Letusoltunk, hajat mostunk, majd szabadprogram következett. Én és Adrienn szokás szerint a játszótéren voltunk. Azután újra készítettünk valamit az Edit nénivel. Majd vacsoráztunk. Volt utánna diszkó és karaoké, ezért buliztunk. Jól leízzadtunk, ígyhát újra letusoltunk. Majd fogatmostunk és lefeküdtünk. Az ágyban még vicceket meséltünk egymásnak. :-D
Utolsó nap reggel kimentünk fürdeni. Majd ebédre visszajöttünk, és ebédeltünk. Az Edit néni készített a hét alatt hennát ingyen annak, aki kért. Mi is csináltattunk. Majd végül 14:45-kor lementünk csomagostól a buszhoz. Mindenkitől elbúcsúztunk. 15-kor elindult a busz. Nehéz volt elválni a Nóritól, a Dóritól, az Edit nénitól, a Marika nénitől meg az Attila bácsitól. És mindenki mástól is.
Mikor kifordultunk a főútra, kimenteka bonyhádiak, és integettek! Olyan megható volt!!

Ennyi lenne a szép és jó emlék a fonyódi táborról. Holnap leírom a rosszakat is.

De ha már ide írok, leírom tevém legfrissebb adatait:

Ha nem akarsz levelet kapni valakitől, akkor tiltólistára helyezheted őt. Később bármikor leveheted őket onnét.

Miss Lilli baba, mester
Tiszteletbeli Teve,Hűséges karavántag,A szeretetreméltó,A legjobb hitves,Tréfamester,Májusfa
Száma a TeveLeltárban: 175454
Helye a toplistában: 69615

a tevéd született: 209 nappal ezelőtt
11 napja szuperteve, még 19 napig az.
Meghosszabbítom a Szuperségét!

TevePont: 1470 Teveszint: 7

Következő szint: még 130 TP

Karavánom | Adatlapom | Naplóm
» Módosítom az adatlapom «

0 datolyám van. Szerzek még!

42 trükköt tud

Szendvicset eszik.
Koktélt iszik.

Hitvese:

Tevékeny Teve, alias Tzutzu [272042 AL], gazdája Martzye (ejtsd: Marci, a Tzutzut ejtsd Cucu-nak)

Szinte hihetetlen, de már 47 napja boldogítjátok egymást.

Sziasztok, kellemes nyarat és napot!! :-♥