Ral OFF Riverwood naplója

Különkiadás - Szemétségek

Különkiadás - Szemétségek

2018-06-26

Különkiadást írtam, igen. :))) Nem tudom, mi lesz a naplóm sorsa. Igyekszem továbbra is fenntartani, de mostanában kevés időm van bármit is csinálni. Főleg a mai nap volt kemény: Délelőtt óta nyomom a takarítási munkákat... Jaj miket beszélek! Tegnap este óta. Egyszerűen gusztustalan a lakás, ahogy kinéz! Márpedig holnapután este jön Kedvesem (kérésére nem Rókalány, konkrétan semmilyen kontextusban nem róka). És nem akarok a trehány disznó családom miatt ÉN szégyenkezni. Ma már kivittem egy adag papírszemetet. És brutálisan ki vagyok fáradva. Mindenhová kivittem mindent, ami nem oda való cucc. Most a nappali úgy-ahogy kinéz emberi formában. Ha már majd az asztalokat is kivégeztem, akkor jó leszek.

Igen: A biztosítóberendezés-vizsgámra kellene készüljek. De lassan már feladom ezt az egész marhaságot. Jól lépre mentem: Nem elég, hogy a saját műszakomba nem kellek (most egy másikban vagyok), jelen pillanatban arra sem látok semmi esélyt, hogy VALAHA is terem nekem itt nagyobb babér. Újabb ötletem: Bushcraft-túravezetői tanfolyam. És akkor begyakorolni azt. :D És akkor a munkahelyi lazulás mellett még az is. :))) Jó lenne. :))) (Főleg, mert a helyemre egy szakmailag bár tapasztaltabb, de emberileg egy szarabb ember került. A másik sráccal semmi bajom nincsen. Ő nem rossz fej.)

Hétvégén Kedvesemmel és Mijuval elmentünk túrázni. :))) Kedvesem kora reggel kissé felbőszített - nem jött a busza, és akkor kitalálta, hogy akkor ő most nem is jönne velünk. Tette volna mindezt annak dacára, hogy alaposan bevásároltam, megvettem minden szart. Leegyeztettem Mijuval, hogy akkor menjünk az egy órával későbbi vonattal, és akkor felhívtam Kedvesemet, hogy IGEN, meg tudjuk várni. Ne problémázzon. Kissé kiakadt, amikor mondtam neki félkómásan, hogy akkor menjen haza. Nem akartam vele mindjárt kora reggel összeveszni. Erre visszakérdezett, hogy akkor én most megtiltom-e hogy ő jöjjön. Mondom nem, de ha nem akar jönni, akkor azt mondja, de akkor megérdeklődöm, hogy Miju mit szól az egy vonattal későbbi indulásra. Végül két órára a beszélgetésekre ott álltunk a Nyugatiban, és nem sokkal később elindultunk Kismarosra. Onnan Királyrétig mentünk, ahol letáboroztunk, és megittam egy kávét (tábori melegítő forever!). Mire mindent elcsomagoltam, az eső el is eredt - hogy aztán negyed órán belül viharrá, majd jégesővé változzon. :D Egy tisztáson (Inóc?) megálltunk, és az időközben napsütésre változott idő miatt felszálló párákat fotóztuk. Eljutottunk egy műútig, ahol felmentünk a gerincre a pihenőhöz. Ott megettünk némi levest, és leszálltunk a hegyről Kisirtáspusztára. Onnan a kisvasúttal mentünk le Nagybörzsönybe. Nagybörzsönyben a Virágoskert Vendégházban szálltunk meg. Miju kimcsis rizsét ettük - meg ananászkonzervet desszertnek.